اقتصاد دهم مشاوران راهی برای کسب موفقیت
نوشته شده توسط : ساناز

اقتصاد دهم مشاوران

در دنیای امروز تعداد زیادی کتاب کمک درسی و کنکوری برای دانش آموزان و دانشجویان توسط انتشارات مختلف، منتشر شده  و رقابت تنگاتنگی را ایجاد کرده اند. این تنوع کتاب، انتشارات مختلف و تعداد زیاد باعث شده که دانش آموزان نیز در انتخاب کتاب درست و مناسب سردرگم شوند. هدف ما در سایت دورخیز این است که بهترین و معتبر ترین منابع همچون شیمی دهم مبتکران، اقتصاد دهم مبتکران و.. راه موفقیت را برای شما هموار تر کنیم.

در ادامه می خواهیم به بررسی کتاب اقتصاد دهم مشاوران بپردازیم.

این کتاب از سری کتاب های هدف داری می باشد که علاوه بر برخورداری از درس نامه، تعدادی سوال تشریحی برای امتحانات پایان سال و همچنین تعدادی تست جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان انسانی با آزمون سراسری کنکور دارد. دقیق تر بخواهیم بگوییم در واقع این کتاب شامل 1032 سوال تشریحی و 316 تست و 184 صفحه است. در این کتاب تیپ های مختلف سوالات اقتصاد در آزمون کنکور بررسی شده و همچنین موارد ریاضی مربوط به حل مسائل اقتصاد نیز برای شما شرح داده شده است.

 

درس نامه

درس نامه ای که در این کتاب تحت عنوان "حتما بخوانید" برای شما قرار داده شده است بسیار کامل می باشد و تمامی نکات ریز و درشت کتاب درسی را پوشش داده است، در واقع شاید به ندرت نکته ای پیدا کنید که در آن ذکر نشده باشد. از مزیت های این درس نامه می توان به داشتن مثال در حین توضیحات اشاره کرد.

کتاب اقتصاد معمولا به دو بخش تقسیم می شود:

1-    بخش تحلیلی یا مسئله ای

2-    بخش خواندنی یا یادگرفتنی

در کتاب اقتصاد دهم مشاوران این ویژگی به خوبی رعایت شده است. این نکته قابل ذکر است که معمولا اکثر دانش آموزان در درس اقتصاد و در زمینه ی حل مسائل مشکلات متعددی دارند و همیشه از این بابت ابراز نگرانی می کنند ولی این کتاب به طرز هوشمندانه ای این موضوع را پوشش داده است. در بخش مفهومی و خواندنی هم درس نامه به قسمت های مختلفی تقسیم شده است و قسمت هایی به نام مثال یا دقت کنید را شامل می شود که در یادگیری شما موثر هستند.

اما ویژگی ای که این کتاب را به یک منبع کمک درسی منحصر به فرد تبدیل نموده است، توضیح نویسنده درباره ی حل مسائل است که با این روش عمده ی مشکل دانش آموزان در حل مسئله، حل می شود. همچنین معلمان و دبیران هم می توانند از این مثال ها و توضیحات برای توضیح بیشتر و آموزش بهتر به دانش آموزان استفاده کنند.

 

تست

تعداد سوالات تشریحی و تستی کتاب اقتصاد دهم مشاوران برای یادگیری به اندازه ی کافی می باشد ولی تعداد سوالات تشریحی بسیار بیشتر از سوالات تستی است و علت این موضوع هم این است که این کتاب برای دانش آموزان پایه ی دهم تالیف شده است در نتیجه نویسنده تمرکز خود را روی سوالات تشریحی برای یادگیری دانش آموزان قرار داده است تا بتوانند به راحتی در امتحانات مدرسه و پایان ترم به موفقیت برسند.

نکته ی مثبت دیگر در این کتاب پوشش نمونه سوالات کنکوری سال های قبل می باشد زیرا درس اقتصاد همچنان با مبحث های نظام قدیم دارای اشتراکاتی هست.

 

به طور کل این کتاب یکی از منابع خوب کمک درسی به شمار می آید. اگر دانش آموز پایه ی دهم هستید می توانید از آن استفاده کنید، همچنین اگر در حال آماده شدن برای آزمون سراسری کنکور می باشید و در رشته ی تجربی درس می خوانید، خرید کتاب زیست جامع خیلی سبز به شدت به شما توصیه می شود. با مراجعه به سایت دور خیز از آن دیدن کنید.




:: برچسب‌ها: شیمی دهم مبتکران,اقتصاد دهم مشاوران,خرید کتاب زیست جامع خیلی سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 0 0 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: